مستند سفرهای رهبری

سال تولید: 1383-1390
سمت: تهیه کننده، کارگردان و راوی

رهبر معظم انقلاب اسلامی هر ساله سفرهای متعددی به استان‌های مختلف کشور داشتند. در این برنامه سفرها و دیدارهای ایشان به استان‌های کردستان، قم و فارس در قالب مستند تلویزیونی از شبکه یک سیما پخش شد. 

سفرهای استانی یکی از مهم‌ترین راهکارهای مواجهه رو در رو با مشکلات مردم هستند و رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تأکید خاص دارند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره مهم بودن سفرهای استانی و شاخص‌های آن فرمودند: رفتن در میان مردم و حرف‌ها را بی‌واسطه از زبان آنها شنیدن، خیلی در شکل بخشیدن به انگیزه‌های آن کسی که کار متوجه به اوست، تاثیر دارد. زمانی که مسئولی به صورت مستقیم در میان مردم حاضر می‌شود، آحاد جامعه از این حضور دلگرم خواهند شد.

موضوع سفرهای استانی بعد از انقلاب اسلامی به یک رویه مستحسن برای اطلاع یافتن مسئولان از مشکلات مردم تبدیل شد. سفرهای رهبر معظم انقلاب در درجه‌ی اول در پاسخ به بیعت پرشور مردم با رهبری و نوعی انجام دیدار بازدید ایشان با مردم خونگرم و وفادار و پاسخ گویی به انتظارات مردم دور دست کشور برای دیدار نزدیک با رهبرشان بود. البته برکات سفر علاوه بر ایجاد روحیه‌ی نشاط و امید در هر استان و بازخوانی افتخارات گذشته و حال آن، مسائل دیگری همچون انجام امور عمرانی و فرهنگی و زیربنایی و حل مشکلات مردمی بوده است.

تماشای مستند سفرهای رهبری

پخش ویدئو
پیام ابراهیم پور
رسم عاشقی
payam ebrahimpoor
برش
برش
همدم یاس
معبری در آسمان
مستند جاده