من تو او

سال تولید: 1389
سمت: تهیه کننده و مجری

این برنامه در 30 قسمت 60 دقیقه‌ای در ماه مبارک رمضان با حضور چهره‌های علمی، فرهنگی و سیاسی مختلف با موضوعیت جایگاه خدا در زندگی و با کارگردانی استاد نیکخواه آزاد به روی آنتن رفت.

چکیده‌ای از صحبت‌های پیام ابراهیم پور و حجت الاسلام فاطمی نیا :

به اسم الله رحمن رحیم، هر امر مهمی که با نام خدا آغاز نشود یا مقطوع شده و به جایی نخواهد رسید و یا اگر رسید بی برکت می‌شود! ما طلبه و خادم خدمت هستیم اینکه طلبه مقبولی در درگاه خداوند هستیم یا نه خداوند می‌داند …

حجت الاسلام فاطمی نیا خود را اهل نوشتن و تحقیق می‌دانند و در کار خود بسیار دقت و وسواس به کار می‌برند تا کلامی پرپار از ایشان چاپ گردد و به این طریق با مردم و مخصوصا جوانان در ارتباط باشند. جوانان باید مراقب باشند… بهار جوانی بسیار ارزشمند است!

رندانِ تشنه لب را آبی نمی‌دهد کس     گویی ولی شناسان رفتند از این ولایت” دیدگاه حجت الاسلام فاطمی نیا در مورد تفاوت مقطع کنونی و پیشین زندگی:  شرایط زمان و جو زمان دائم در حال تغییر و تدبل است، در تاریخ دیده‌ام که “شخصی عمر زیادی کرده بود و از او پرسیدند از کل این عمر چه خاطراتی دارید؟ در پاسخ گفت؛ آنقدر دیدم که هیچ کس از زمان خودش راضی نبود.” انسان اگر دید توحیدی داشته باشد از تمام زمان‌ها و مکان‌ها راضی است، بنده‌ی خدا در تمام زمان‌ها و مکان‌ها بر این باور است که در بهترین زمان و مکان قرار دارد.

تماشای من تو او

پخش ویدئو
پیام ابراهیم پور
با کبوتران حرم
پیام ابراهیم پور
تا نیایش
پیام ابراهیم پور
جشن رمضان
مستند منظر ماه-پیام ابراهیم‌پور
مستند منظر ماه
آیت الله مجتهدی
زندگینامه مراجع
پیام ابراهیم پور-جشنواره شیخ بهایی
جشنواره شیخ بهایی ۱۳۹۰