مستند رالی اتوبوس های درون شهری

سال تولید: 1387
سمت: راوی، تهیه کننده و کارگردان

مستند رالی اتوبوس‌های درون شهری برای اولین بار با حضور 53 اتوبوس قدیمی و جدید و همچنین راننده‌های شرکت اتوبوس‌رانی با خانواده‌هایشان در 7 قسمت 30 دقیقه‌ای ضبط و از شبکه سه سیما پخش شد. این مستند به تهیه کنندگی، کارگردانی و روایت پیام ابراهیم پور برگزار گردید.

  • تقدیر شده توسط ریاست شهرداری تهران

مسابقات رالی اتومبیل رانی همواره از محبوب ترین و پرهیجان ترین رشته های ورزشی است که مخاطبان بسیار زیادی در طبقات گوناگون اجتماعی دارد.

شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران و حومه به منظور گرامیداشت پنجاه و چهارمین سالگرد تاسیس خود مفتخر است که در یک طرح بی‌سابقه و به یاد ماندنی اولین دوره مسابقات رالی خانوادگی اتوبوس‌رانی شهری را در بهار 1389 برگزار کند. این مسابقات در مسافتی بالغ بر 1425 کیلومتر به مدت شش روز برگزار شد.

نکته قابل توجه در این مسیر، توریستی بودن تمام شهرها و جاده ها در این میان است که یقینا علاوه بر جمعیت بومی این مناطق، میلیون ها نفر از مسافران نیز به خیل بینندگان این رالی منحصر به فرد خواهند پیوست. دست اندرکاران نخستین مسابقه رالی خانوادگی اتوبوس های به منظور بهره‌مندی حامیان مالی، گروه ها و شرکت های علاقه‌مند به تبلیغ در این رقابت تمامی ظرفیت های ممکن را جهت تبلیغات چشمگیر و موثر شرکت‌کنندگان دراین طرح بزرگ ملی فراهم کرده و امیدوارند که با برگزاری شایسته ی این رقابت تحول مطلوب در امر برگزاری این نوع مسابقات در سطح ملی به وقوع بپیوندد.

تماشای مستند رالی اتوبوس های درون شهری

پخش ویدئو
مستند منظر ماه-پیام ابراهیم‌پور
مستند منظر ماه
آیت الله مجتهدی
زندگینامه مراجع
پیام ابراهیم پور-جشنواره شیخ بهایی
جشنواره شیخ بهایی ۱۳۹۰
جشنواره شیخ بهایی 1389
جشنواره شیخ بهایی ۱۳۸۹
پیام ابراهیم پور-فیروزه
فیروزه
روز هشتم-پیام ابراهیم‌پور
روز هشتم